Translate

poniedziałek, 27 lutego 2017

Jak zrobić ozdobną rączkę do koszyczka z papierowej wikliny

 Dziś przedstawię mam nadzieję w sposób zrozumiały krótki kurs jak zrobić ozdobna rączkę z papierowej wikliny, której sama się niedawno nauczyłam i która bardzo mi się podoba .

Ja mam już upleciony koszyczek owalny,średni
,wybieram miejsce w którym powstanie rączka koszyczka i zostawiam sobie 5 rurek ( po dwie z brzegu i jedną na środku ), wkładam do nich druciki takie cieniutkie ,florystyczne ,które łatwo uformować i kształtuję "szkielet" rączki. Następnie zakańczam koszyk.







   Wyplatanie rączki koszyczka zaczynam od przełożenia złożonej na pół rurki za środkową rurkę szkieletu rączki.

Następnie oplatam jedną polową rurki boki szkieletu rączki naprzemiennie raz prawą ,raz lewą stronę
















Mam nadzieję ,że zdjęcia pomogą zrozumieć jak wykonać splot rączki ,starałam się wykonać krok po kroku każdą fotkę .
Powodzenia :) udanego wyplatania :)



Tak wygląda wypleciony koszyczek , czeka go jeszcze malowanie i lakierowanie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.