Translate

piątek, 31 stycznia 2014

Zabawa w książką telefoniczną.

   Dziś zachęcic Was chcę do zabawy z książką telefoniczną . Mi osobiście bardzo się to podoba. Wyplatanie z książki telefonicznej daje fajne efekty prac, drobny druk sprawia ,że wyglądają oryginalnie , inaczej niż z tradycyjnych dzienników czy gazetek promocyjnych, poza tym z tego papieru bardzo fajnie się wyplata. Zrobiłam już kilka plecionek z książki telefonicznej i na pewno to nie koniec mojej zabawy.
   Wszystkie przedstawione poniżej plecionki ( pudełka, misa , mini lampionik na podgrzewacz ) są wykonane z papieru z książek telefonicznych.

















   Nie wyrzucajcie starych książek telefonicznych, zróbcie z nich coś pożytecznego i fajnego, i bawcie się przy tym dobrze :)

6 komentarzy:

  1. Jakie cuda! Sama zastanawiałam się, czy nie zacząć wypalatać z makulaturowej wikliny, ale po pierwszej próbie zaniechałam. Teraz żałuję.
    Jesteś moją "makulaturową" inspiracją :)
    Twórz dalej!
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo mi miło "słyszeć" tak cieple i motywujące komentarze. A do wyplatania zachęcam , proszę się nie zrazac początkami , one zawsze sa trudne , mysle ze każdej osobie zaczynającej robic cokolwiek na początku nie wszystko się udaje , do perfekcji dochodzi się z czsem , ja sama caly czas się ucze wyplatac z gazet. Pozdrawiam cieplo :)

      Usuń
  2. Śliczne koszyczki,ja już zwolniłam tempo wyplatania co nie znaczy że przestałam całkiem .Jak najdzie ochota to znów powrócę do tego bo to wdzięczny materiał.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba!!!bardzo dobrze,ze w taki sposób wykorzystałaś cos,co właściwie teraz jest zbędne,bo kto korzysta z książki telefonicznej;))
    Mnie też podoba się ten drobny druk,daje bardzo fajny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, pięknie wykonane koszyczki .
    Zapraszam do siebie na blooga: mojeklimatylonia.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace ,takie dokładne, równiutkie,dopracowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.