Translate

czwartek, 23 stycznia 2014

Dwa koszyczki z gazet na nowy początek Nowego Roku

   Z przyczyn osobistych i technicznych od jakiegoś czasu nie dodawałam nowych wpisów tutaj na blogu za co serdecznie przepraszam . Nie zmienia to jednak faktu ,że cały czas powstawały plecionki i moje zamiłowanie do papierowej wikliny nie zmalało. A oto nowe plecionki ; koszyk upleciony z gazet, z białych rureczek z odrobiną pomarańczowego kolorku pomiędzy nimi ....







oraz koszyk-misa w połowie biały w połowie kolorowy ,ozdobny , na owoce lub cokolwiek innego.



3 komentarze:

  1. Здравствуйте! У Вас отличные работы! Вы молодец! Я тоже умею плести из газет и даже преподаю курсы, но дома этим не занимаюсь. Только если очень нужно))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super koszyki!!! Ja dopiero zaczynam przygodę z koszykami, jak malujesz swoje dzieła / czym/ jaką farbą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) Bardzo mi miło mi ,że podobają się moje koszyczki. Odpowiadając na pytanie - nie maluję ich ( akurat tych w tym poście ) niczym , kolor jest naturalny z gazet , ja je tylko kilkakrotnie lakieruję lakierem bezbarwnym. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.