Translate

czwartek, 11 kwietnia 2013

Ekologiczne osłonki na donice.

   Z nadchodzącą powoli powoli wiosną , budzącymi się do życia kwiatami , roślinkami postanowiłam wypleść gazetowe , ekologiczne osłonki na donice. W związku z tym , że u mnie już trwają przygotowania do najpiękniejszej pory roku, i że zawsze staram się praktycznie wykorzystać moje plecionki, aby rzeczy wyplecione z zapomnianych gazet zyskały nowe życie ,zastosowanie, urok. Gotowe osłonki można zostawić surowe ( też bardzo fajnie to wygląda ) lub pomalować na dowolny kolor , aby pasowało do wnętrza,otoczenia . Moje zrobiłam w różnych rozmiarach , bez dna oczywiście , z uszkami i bez .


















Chodżmy obudzić wiosnę , chodżmy przesadzać nasze kwiaty , dekorować donice , urządzać balkony i ogródki :) i niech dla wszystkich zaświeci słońce :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie i naturalnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądają kwiatki w takich recyklingowych doniczkach ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również się podoba :) takie osłonki idealnie pasują do kwiatków :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kwiatuszki w ślicznych osłonkach:)Ja się muszę zająć swoimi kwiatami,kondycję po zimie mają nieciekawą:)Może zafunduję im takie osłonki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne eko,kibicuję Twoim wytworom-jestem stałą podziwiaczką!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, kwiaty prezentują się w nich fantastycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za miłe i motywujące komentarze :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.