Translate

poniedziałek, 18 marca 2013

Moje małe bonsai :)

Chciałam pokazać Wam moje małe bonsai , które jakiś czas temu sobie zrobiłam zafascynowana tymi małymi , cudnym drzewkami. Jest to piękno ukryte w miniaturze. Dlatego też chciałam mieć coś podobnego ( podobnego ,bo nie dorównuje prawdziwemu, ale fajnie wygląda ) i móc się tym zachwycać . Polecam każdemu wykonanie takiego , piękne cały rok .




\
...dla porównania zdjęcie z kubkiem :)

 A to mój kaktusik w szklanej "donicy" , którego zdjęcie dodałam w innym poście :)



9 komentarzy:

  1. kaktus jest imponujący :) pozostałe prace piękne a słonik cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne drzewko, kaktus rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drzewko bonsai jest rewelacyjne,a kaktus taki dostojny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam a jak Pani zrobila te kwiatki-przepiekne bonsai wyglada jak jablonka na wiosne

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) nie robiłam kwiatków,kwiatki można kupić w kwiaciarniach, giełdach kwiatowych ... trzeba je przykleić klejem na gorąco do gałązek, aby wyglądały naturalnie. Gałązki , pień to oczyszczony korzeń znaleziony w lesie , dlatego tak naturalny drzewko ma kształt :) A donica to już według gustu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kaktusik? :P Wielki kaktus! :)
    Fajne to drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My brother recommended I would possibly like this
    web site. He was once entirely right. This put
    up truly made my day. You can not imagine just how so much time I had spent
    for this information! Thanks!

    my web blog - create a website fast

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.