Translate

sobota, 16 marca 2013

Kawa czy herbata ? :) - Filiżanka z gazety :)

Wiele razy spotykałam się z filiżankami z papierowej wikliny, ale dopiero teraz spróbowałam zrobić ją samodzielnie. Przyznam ,że spodobało mi się takie inne wyplatanie a podczas niego znalazłam wiele sposobów ich zastosowania - jakoś lubię, aby rzeczy oprócz dekoracyjnej funkcji mogły być pożyteczne :)... idealne na drobny upominek na imieniny ,urodziny , dzień matki itd , a jaka słodka ozdoba wnętrza :)
Coś czuję ,że na tych moich pierwszych gazetowych filiżankach się nie skończy :)











...z serduszkami i czerwienią :)





...tu troszkę inny kształt :)



Pozostaje teraz tylko wrzucić do środka cukierki ,a może kwiatuszka , zapakować w ozdobna folię i sprezentować ,aby komuś zrobiło się choć troszkę miło i przyjemnie :)

Chciałabym tutaj polecić kurs na filiżankę z bloga  http://hobbygosi.blogspot.com/  i podziękować za super porady i inspirację.
 Może się komuś przyda :) Ja moje trochę robiłam po swojemu , ale kurs mnie zainspirował :)

3 komentarze:

  1. Piekne !! Wszystkie po kolei mi sie bardzo podobaja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczniutkie filiżanki,każda ma w sobie to coś:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.