Translate

czwartek, 28 lutego 2013

Stojak na biżuterię manekin/dama z papierowej wikliny:)

Poniosła mnie fantazja , bo inaczej nie da się tego określić :) Powstało coś, co miało być stojakiem na biżuterię - w formie manekina/ damy :) Chciałam się w takiego zaopatrzyć i tak w pewnej chwili wykluła się myśl ,aby spróbować zrobić takiego samodzielnie . Oczywiście wypleciony z gazet ,pomalowany, polakierowany, troszeczkę ozdobiony.
Perfekcyjny nie jest, bo to pierwsza próba, ale mi się podoba i co najważniejsze spełnia swoją funkcję :)



















8 komentarzy:

  1. Jest rewelacyjny! Miałaś niezły pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajefajne!!!Gratuluję pomysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Mi też by się taki przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny stojak,a jakie wcięcie w talii,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest! I fajne kształty zrobiłaś:) Jak dla mnie idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem.Wprawdzie zostawiłam bym cały biały9nie wierzą ,że to napisałam-ja wielbicielka kolorów)ale i tak nie mogę się nadziwić Twojej zręczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczki sa sliczne. Manekin bardzo fajny, pomyslowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.