Translate

poniedziałek, 25 lutego 2013

Pomysł na bransoletkę :)

Dziś coś niezwiązanego z papierową wikliną, ale moim zdaniem bardzo fajnego . Dlatego też chciałaby się tym podzielić. Jakiś czas temu znalazłam w sieci pomysł jak samodzielnie zrobić super bransoletkę i muszę przyznać, że rzeczywiście nie jest to trudne nawet dla osoby ,która nie ma zielonego pojęcia o szyciu jak ja  :) a efekt jest super .


Żródło inspiracji http://stylowi.pl/  :)

http://img2.stylowi.pl//images/items/o/201207/popkorn.pl_diy-zrob-to-sam_200174.jpg


Do wykonania bransoletki potrzebny będzie kawałek np.skórzanego paska , nici, nożyczki ,zatrzaska.
Wycinamy owalny kształt , zmarszczamy na środku, zszywamy ,doszywamy cieniutki pasek w tym miejscy ,żeby ukryć szycie . Na brzegach doszywamy zatrzaski gotowe :)
Tak wyglądają zrobione przez mnie tym sposobem bransoletki w kolorze czarnym i zielonym :)













7 komentarzy:

  1. Proste rozwiązania są najlepsze;)Uwielbiam coś z niczego:)Bardzo fajna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze prośbę;)Czy mogłabys wyłaczyć weryfikacje obrazkową,która utrudnia pisanie komentarzy,zwłaszcza ślepcokom takim jak ja?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy mi się udało, bo jeszcze się uczę obsługi bloga :) mam nadzieję ,że pomogło :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.