Translate

czwartek, 14 lutego 2013

Moj pierwszy trójkątny koszyk :) i gazetowy kwiatek :)

Przypadkiem natknęłam się na pewnym blogu na kurs jak zrobić trójkątne dno i tym samym koszyk .
Nie mogłam oprzeć się pokusie by spróbować .... i tak powstał mój pierwszy trójkątny koszyk.
Cieszy mnie to, bo nie wiedziałam co mi z tego wyjdzie , może nie wyszło idealnie ale tragicznie nie jest i tak sobie myślę koszyk w prawdzie nie jest w kształcie serca , ale trójkąt go troszkę przypomina , dodatkowo ozdobiłam go serduszkami wyciętymi z serwetki, więc jak na dzisiejszy dzień zakochanych jest idealny .
Perfekcyjny nie jest , ale mi się podoba.











...a tutaj trójkątny koszyk z gazetowymi kwiatkami








...gazetowy kwiatek - taka moja zachcianka, bo uwielbiam kwiaty i nie mogę się doczekać wiosny a z gazet jeszcze nie próbowałam .To jeszcze nie jest to co chciałam, żeby mi wyszło , ale kwiatek troszkę przypomina.



Dziękuję bardzo właścicielce bloga pani Ewelinie Paluch, na którym znalazłam kurs za inspirację , pomysł i porady :)

Inspirujmy siebie wzajemnie :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawy kształt i urocze serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny koszyczek a z gazetowymi kwiatami tworzy fajny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny koszyczek,i kwiatek swietny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyczki cudowne bardzo się cieszę , że kursik się przydał pozdrawiam gorąco .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne plecionki a jaki kwiatek gazetowy cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.