Translate

czwartek, 21 lutego 2013

Koszyczki na drobiazgi z fioletowym akcentem.

Bardzo sympatyczna osoba poprosiła mnie o wykonanie koszyczków na drobiazgi więc zabrałam się do zawijania i takie mi okazy z tego wyplatania wyszły :) Mam cichą nadzieję ,że koszyczki się spodobają .
Zrobiłam dwa koszyczki owalny i okrągły w kolorze białym z fioletowym akcentem , ozdobiłam je kwiatkiem z poprzedniego posta :)


















Dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga za poświęcony czas i miłe słowa mobilizujące do dalszej pracy :)
Pozdrawiam gorąco :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne koszyczki i na pewno się spodobają;)Lecę zobaczyć jak zrobiłaś kwiatka,bo wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszły te koszyki,ktoś może mieć problem jaki wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i spodobają się na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Bardzo mi sie podobają. zapraszam czasem do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladne plecionki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. a kupic taki tutaj mozna? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.