Translate

czwartek, 14 lutego 2013

Kosz na pranie i coś do kompletu :)

Ostatnio każdą wolna chwilę zajmował mi mój projekt , którym było wyplecenie sobie nowego zestawu do łazienki . Zaczęło się od pomysłu zrobienia nowego kosza na pranie a wiadomo, że jak się już zacznie coś zmieniać , jak wykluwa się w głowie nowy pomysł to przybywa ich więcej :) Do kosza dorobiłam sobie pudełka na kosmetyki itp 

Tak wyglądała moja praca nad koszem na pranie :
























...dla porównania zdjęcie z klejem biurowym :)






Malowanie :)



Do kompletu powstał wielki kosz , który miał rozmiarem idealnie pasować do szafki  :)












I jeszcze jedno pudełko w troszkę innym kształcie :) taki "bąbelek" :) - na zewnątrz pomalowany kolorem a w środku lakierem bezbarwnym .






Komplet prawie gotowy :






...jeszcze materiał do środka , ozdobna kokardka i pomarańczowe kwiatki pasujące do pomarańczowych dodatków w łazience :)
Komplet z koszem na pranie zakończony :) - zdjęcie zrobione poza łazienką , bo tam nie udało mi się ująć całości .









I kilka zdjęć z łazienki :





15 komentarzy:

  1. I proszę, jaki piękne komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się nawyplatałaś, ale było warto! Wyglądają razem rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja . Mnóstwo racy ,jak sądzę , ale za to efekt rewelacyjny .

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite co stworzyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet do łazienki. Mnóstwo pracy włożyłaś w wykonanie tak dużych gabarytów. Ale warto było.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! Świetnie, nie mogę wyjść z podziwu, że można takie zrobić samemu i to z gazet:D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) bardzo mi miło ,że się podoba . Muszę przyznać ,że było warto poświęcić czas na wyplatanie . Polecam wszystkim ! :)
    Witam i pozdrawiam wszystkich odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny komplet! Pięknie się prezentuje na tle bordowych płytek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś niesamowitego!!! Kiedyś próbowałam zaprzyjaźnić się z tą technika ale zupełnie było nam nie po drodze. Tym bardziej Cię podziwiam. Komplet naprawdę wyszedł rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. JESTEM ZACHWYCONA !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem ile wysiłku wymaga wyplecenie tak wielkich koszy, podziwiam cierpliwość i efekty, pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Was za to jakie cuda potraficie wycarować z papierowych rurek;-)) Ja raczej nigdy nic nie zrobie w tym kierunku bo paluchy za twarde!! KOmplet cuudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod wrażeniem, piękne :) ja dopiero zaczynam swoją przygodę z papierową wikliną i staram się zrobić prostokątne pudełko, z naciskiem na staram :). Moje marzenie kiedyś w przyszłości?...właśnie kosz na bieliznę, ale dużo nauki jeszcze przede mną :) Długo wyplatałaś taki duży kosz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      Trzeba ćwiczyć a na pewno wszystko się uda :)
      Mój kosz robiłam długo, ale po troszku w wolnych chwilach :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Bardzo mi się spodobały Twoje koszyki. Nabrałam ochoty aby spróbować swoich sił i zrobić podobny. Czy mogłabyś zdradzić gdzie kupujesz taką wiklinę? Czy ona jest już taka gotowa do wyplatania? Oraz ile kg potrzebne jest na taki większy kosz?
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.