Translate

piątek, 18 stycznia 2013

Wózek z papierowej wikliny.

   Zafascynowana pracami innych osób zajmującymi się wyplataniem oraz z potrzeby znalezienia oryginalnego prezentu , pamiątki postanowiłam spróbować swoich sił i samodzielnie upleść z papierowej wikliny mój pierwszy ( pierwszy bo prawdopodobnie po tym co mi wyszło z tego zawijania będzie więcej wózeczków ) wózek z papierowej wikliny.
   Wózek został wypleciony z gazet , utrwalony i zabezpieczony poprzez kilkakrotne pomalowanie lakierem bezbarwnym, ozdobiony koronką i kokardkami , z poduszeczką w środku .
Oto kilka zdjęć wózeczka :) Oceńcie sami :)

















5 komentarzy:

  1. bardzo mi miło :), że się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest niesamowity :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny:) również kiedyś chciałam coś stworzyć z wikliny, poskręcałam rurki, ale jednak podstawa w ogóle nie wyszła, była taka "niestabilna" więc się zniechęciłam.. może jeszcze kiedyś do tego wrócę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to jest zrobione?Jakis filmik?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.