Translate

sobota, 19 stycznia 2013

Papierowa wiklina w świecie kwiatów.

Ogromne możliwości są zastosowania przedmiotów wyplecionych z gazet . Przede wszystkim nasza fantazja nie ma granic i każdy dzień może przynieść nowy pomysł . Są jeszcze powody czysto praktyczne czyli coś jest nam lub mogłoby być nam potrzebne a wykonanie tego samemu daje zdecydowanie więcej satysfakcji i radości. Uwielbiam otaczać się kwiatami , roślinami dlatego postanowiłam połączyć moje gazetowe plecionki z kwiatami . Zabrałam się do pracy ....celem miały być gazetowe wazony a wyszły mi jeszcze osłonki na donice oraz okrągłe misy , takie moje "bąbele"

Osłonki na donice w kolorze , pomalowane farbą :


Osłonka pomalowana lakierem bezbarwnym :)










"Bąbelek" na cokolwiek się zechce w nim przechowywać . U mnie do sesji pozował storczyk ;)






6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne plecionki :) Wszystko piekne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo :) za odwiedziny , komentarz i cieszę się ,że się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te Twoje plecionki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :) za komentarz , odwiedziny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zdolna bestyjka z Ciebie :) zostaję tu na dłużej więc pozwól, że chętnie będę tu zaglądać :) piękne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.