Translate

piątek, 11 stycznia 2013

Jak zrobić podkładkę pod kubek/ szklankę z papierowej wikliny

   Pewnie dla wielu osób jest to nic skomplikowanego ; nie twierdzę ,że jest w tym coś trudnego , ale jeśli komuś miałyby pomóc moje rady i wskazówki będzie mi bardzo miło.
   Spróbuję opisać i pokazać to w jaki sposób wyplatam podkładki pod kubki ...a tym samym sposobem można zrobić większe podkładki ...dna do koszyczków ,pudełek itp
Nie pozostaje nic innego jak tylko zacząć próbować i dać upust swojej fantazji i wyobrażni :)

Zaczynamy od przygotowania rurek ...dokładnie 4 pionowo i 4 poziomo układamy czyli krzyżujemy



kolejną rurką ( u mnie jest to ta niebieska ) oplatamy "skrzyżowane" białe rurki









...w tym momencie doklejamy do powstałych końców po jednej rurce i oplatamy po dwie rurki, rozdzielając te "czwórki" :)


następnie doklejamy kolejne rurki ( w moim przykładzie białe ) i oplatamy


doklejamy kolejne rurki i rozdzielamy te podwójne




gdy osiągniemy już wielkość jaką chcieliśmy, zakańczamy czyli załamujemy rurki zaczynając od tych którymi pletliśmy.... załamujemy je zakładając pod spód następnej


na końcu wycinamy wystające rurki uważając by nie przyciąć rurek za duzo i podkładka gotowa  :)


Życzę owocnego wyplatania :)


4 komentarze:

  1. Super, jak wrócę do rodzinnego domu, zrobię wycieczkę na strych po moje stare gazety z lat młodzieńczych i spróbuję zrobić takie cuda. :) Miałaś świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kursik i inspirację, ja dopiero zaczynam swoją przygodę z rurkami, mam nadzieję ,że niedługo osiągnę Twój poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że mogłam pomóc :) Życzę owocnego zawijania :)

      Usuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.