Translate

środa, 15 lutego 2012

Kobieca papierowa wiklina

"Kobieca papierowa wiklina" :-)

    W moim papierowym świecie coś co kobiety lubią najbardziej czyli torebki i biżuteria :-) musiały tez znależć swoje miejsce.
I tak pewnego dnia usiadłam i rozpoczęłam próby wyplecenia czegoś uroczego, kobiecego.
A oto co mi powstało z tego zawijania :-)

Na początek bransoletki z gazet i ulotek :-) pomalowane lakierem lub przeplecione drewnianymi koralikami :-)









   Z moich papierowych "maleństw", do których mam słabość :-) należą ostatnio wyplecione przez mnie torebeczki albo może nawet torby , bo w rzeczywistości nie są takie malutkie :-)
Zajęło mi to trochę czasu , ale efekt był wart pracy. Torebki są polakierowane ,co je zabezpiecza i sprawia ,że są gładkie i miłe w dotyku, i oczywiście dodaje odrobinę blasku :-)
Poza tym są dość pojemne:-)
A oto fotografie :








5 komentarzy:

  1. Fantastyczne! Torebki są genialne, bransolety też mi się podobają - bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś u Ciebie ucichło... a zapowiadało się obiecująco....
    Co się z Tobą dzieje???? Czekamy na kolejne oryginalne prace. Odezwij się!

    OdpowiedzUsuń
  3. są niesamowite :) pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.