Translate

wtorek, 24 stycznia 2012

Początki mojego wyplatania :)

Od niedawna "wciągnęła" mnie pewna forma zmieniania rzeczy już nieprzydatnych w coś pięknego .
Przez przypadek znalazłam w sieci pudełko wykonane ze starych gazet czyli z papierowej wikliny, zafascynowało mnie jak można "stworzyć" coś niezwykłego z czegoś co zazwyczaj zalega w naszych domach i najczęściej ląduje w koszu. Zauroczona tematem starałam się dowiedzieć jak najwięcej i własnoręcznie spróbować zrobić coś przydatnego i uroczego. Muszę przyznać , że jest to niesamowicie wciągające zajęcie i pochłaniające dużo czasu ,ale efekty dają wiele satysfakcji ....aż chce się więcej i więcej.
I tak od jakiegoś czasu zawijam , kręcę i plotę :-).... najpierw rurki z gazet a póżniej z nich różności.
Postanowiłam podzielić się moją "zakręconą obsesją" :-) i zachęcić być może do tego Was.
Wystarczy trochę wolnego czasu , odrobina fantazji i można zrobić coś pożytecznego , zmienić swoje otoczenie w pozytywny i bajeczny sposób, nadać rzeczom niepotrzebnym nowe "życie".

Każdą "zakręconą" rzecz można pomalować na dowolny kolorek :-) lub lakierem akrylowym bezbarwnym.
Poza zabezpieczeniem i utrwaleniem wykonanych przedmiotów po pomalowaniu nabierają one fajnego uroku.

Oto moje "zielone" początki :-)...... pudełeczko na drobiazgi :-)



i po pomalowaniu farbami



A tutaj bardzo fajne koszyki na owoce i nie tylko :-) ....praktyczne i dekoracyjne ;-)





i troszkę "okrągłości" w innych kolorkach :-)













Każdy przedmiot jest ręcznie wykonany czyli jedyny ,wyjątkowy i niepowtarzalny :-)






1 komentarz:

  1. Weszłam tu grzecznościowo a zostanę na długo...Oj naoglądałam się śliczności, od pierwszej do ostatniej strony. Pięknie tworzysz! Zawsze podziwiałam prace z papierowej wikliny tym bardziej że sama nie mam cierpliwości do tych rurek. Wiklinowe torebki WOW!! Koszy łazienkowe super! Osłonki na doniczki świetne! i tak można w nieskończoność. Gratuluję talentu i zdolnych łapek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.