Translate

wtorek, 24 stycznia 2012

Pierwszy komplet do łazienki :)

Moje ulubione wyplecione ostatnio cudeńka to komplecik do łazienki czyli kosz na pranie i pudełeczka na kosmetyki i drobiazgi. Po pomalowaniu wyplecionych z gazet pudełeczek i pomalowaniu ich na brązowo wyglądają zupełnie jak wiklina a nawet jeszcze lepiej , gdyż robią lepsze wrażenie ,wprowadzają cieplejszy nastrój i są oczywiście niepowtarzalne.
I tak z czegoś bezużytecznego powstało coś bardzo pożytecznego i ślicznego :-)

Niestety nie mam zdjęć jak rozpoczęłam zawijanie kosza....



....zawijałam , zawijałam ,aż zawinęłam :-)





A teraz czas na malowanie :-)
....... pierwsza warstwa farby

....koszyczki do kompletu






...i wieczko do pudełeczka :-)



Efekt końcowy wygląda tak :-)







Czyż nie są śliczne ? :-)



7 komentarzy:

  1. Wow jestem pod wielkim wrażeniem :)
    A mogłabyś nakręcic jakis film instruktażowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykonanie! Marzy mi się zrobienie takiego dużego kosza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Super to Ci wychodzi. Jakbym nie wiedziała, że to ze starych gazet to pomyślałabym, że to najprawdziwsza wiklina. Też chętnie zobaczyłabym krok po kroku jak wykonujesz swoje cuda!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! "Wykręciłaś" fantastyczne rzeczy! Z dużym zaciekawieniem będę śledziła Twoje dokonania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Ten ogromny kosz jest cudny , od dawna marzy mi się coś takiego mam nawet gazet ogrom ale jakoś nie mogę się zabrać .... Oczywiście do nauki , w sensie zacznę może od podkładki pod kubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo wszystkim za każdy komentarz :) i poświęcony czas.